Samaritter

Skive samaritter

Vi er en afdeling med ca. 22 samaritter, der aldersmæssigt spænder fra  22 - 65 år.

Samaritterne – der arbejder frivilligt og ulønnet- er uddannet i psykisk og fysisk førstehjælp. Gennem løbende undervisning og træning opretholdes et højt fagligt niveau.

Vi har hvert år mange små og store vagter i lokalområdet, bl.a. med motorsport, ungdomsfester, motionsløb, cykelløb, koncerter og festivaller. Derudover hjælper vi andre afdelinger, når de har større arrangementer, Vores vagter er fordelt hen over året, dog mest i weekenderne i sommerhalvåret. Du kan evt. følge os på vores Facebook side.

Er du arrangør af et arrangement hvor du påtænker at have samaritter tilstede, så er du velkommen til at kontakte os for en uforpligtende snak om bemanding og pris. Du kan bruge formularen nedenfor - tryk på knappen "Bestil samaritter vagt", hvorved du sendes videre til en formular du bedes udfylde. Derefter vil vi kontakte dig. Alternativt kan du kontakte vores aktivitetsleder Peter. Husk at bestille i god tid da vi ofte er booket lang tid i forvejen.

Er du interesseret i at blive frivillig samarit, kan du trykke på knappen "Bliv frivillig samarit", hvor du vil finde flere informationer.

Aktivitetsleder for samaritterne:

Peter Overgaard Nielsen
E-mail: al-skive@rodekors.dk

Følg eller kontakt os på sociale medier